vrijdag 6 januari 2012

Hieperdepiep HOERA, Maiko is 1 jaar geworden!

5 Januari 2012, Maiko is vandaag 1 jaar oud en daar hoort natuurlijk taart bij.

Een heerlijke slagroomtaart.

Eén kaarsje erop en een feestelijk vuurwerk. Opa en tante Ingeborg vinden hem ook mooi!
Wat is dat nou weer?

Nou ik weet niet wat ik hier van moet vinden hoor tante Ingeborg.

Papa, wat moet ik hier mee, ik vind het toch niet zo lekker geloof ik.
Wat zit daar nou in tante Ingeborg?
Oké, je moet er op zitten en nu? Au, au ik ben er af gevallen, tand door mijn lip maar gelukkig is het snel weer over.
Eerst maar even goed oefenen met mamma.

Nog een beetje beduusd op schoot bij oma voor het volgende cadeautje.
Wel een heleboel geluid en beweging dus maar even voorzichtig proberen.
Dag opa, oma en tante Ingeborg, ik zwaai even samen met mamma, het buurjongetje en andere oma.
Mooie versiering heeft mamma opgehangen hè!





1 opmerking:

Jenny zei

Nog gefeliciteerd hoor, met Maiko zijn verjaardag. Leuk is dat als ze nog niet weten hoe ze met taart aan moeten. Gezellige foto's.